diumenge, 11 d’octubre del 2015

Llei de l'embut


Miro el rellotge, són més de les tres de la matinada, cada cap de setmana el mateix, borratxos que surten del pub 1916, sorolls, xiscles i riallades.

I no et queixis, no diguis res, em dic a mi mateixa, que per fer-ho fa temps vaig ser demandada. Intento dormir, els ulls em pesen, em relaxo estic a punt d'aconseguir-ho, quan un altre grup surt del pub i una altra vegada el mateix.

 
Sé que un altre veí s'ha queixat, i que fins i tot va posar una denúncia, o almenys això vaig creure sentir l'altra nit quan uns d'aquests grups trastocats va trucar-los perquè li havien tirat un ou! Cal fotre's! A sobre que actuen amb tan poc respecte al veïnat es queixen. Però aquests mateixos, un d'ells el que cridava més alt, una vegada van marxar els de la Urbana, i a menys de cinquanta menys es va pixar en ple carrer en la porta d'un altre veí, siiii aquest que es queixava tant.

 
Llegeixo per Internet; que bé, que bonic "habemus pub irlandès" però aquests quan surten amb tant soroll van a les seves cases a dormir en silenci. I nosaltres els veïns del Pub, que ens donin per cu... no?, empassar-nos les queixes i a callar, no sigui que ens tornin a demandar, tota la merda ens la deixeu, ratllades en els cotxes, vomitares, etc. vosaltres gaudiu del cap de setmana, per a nosaltres comença el suplici. Ahir eren les quatre i sense dormir.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada